Wiele osób uosabiających się z kulturą Hip-Hop nie ma zielonego pojęcia, iż jedną z najstarszych marek odzieżowych w naszym kraju jest Moro Sport, która w dalszym ciągu działa na rynku, tym samym nie rozumie, dlaczego odzież tej firmy, cieszy się tak ogromnym zainteresowaniem. Można śmiało powiedzieć, że wracamy do niej z wielkim sentymentem, choć przez wiele osób jest marką nową oraz zupełnie dotychczas nieznaną.
Co warto wiedzieć o marce odzieżowej Moro Sport
Marka Moro Sport powstała w 1998 roku, przez rapera Jakuba Sawickiego („Ceube”) jaki był zrzeszony z zespołem Trzycha, który de facto z czasem zamienił się w dobrze nam znany i kultowy Warszafski Deszcz. Od zawsze odzież Moro Sport charakteryzowała się specyficznym i dużym logo Moro, jest ono znowu na czasie, a tym samym przyciąga uwagę osób, jakie stawiają na stricte modę streetwearową, powiązaną też w dużej mierze z kulturą ulicy. Sportowa stylizacja marki Moro Sport to też kolejny aspekt jaki ją wyróżnia na tle wszystkich innych producentów, wykorzystanie tutaj znajdują najlepszej jakości materiały z których powstają koszulki, spodnie czy bluzy dresowe. Trudno nie odnieść wrażenia, że reaktywacja Moro Sport to takie odniesienie do starych czasów, wręcz dobrze nam znanego oldschool Rap, którego coraz mniej na rynku, podobnie zresztą jak kultowej oraz oryginalnej odzieży, jaka zapewne przekona do siebie również nowe pokolenia odbiorców. Dlatego warto przyjrzeć się jej najnowszej kolekcji, gdyż tak jak wspomniano wielokrotnie powyżej, to jeden z prekursorów gdy idzie o producentów odzieży powiązanej w dużej mierze z Hip-Hopem w naszym kraju.